Iz dana u dan sve je više hibridnih vozila. Agencija za globalna predviđanja LMC Automotive procenjuje da će u 2025 godini od četiri proizvedena nova vozila jedno biti hibrid.
Hibridi kombinuju motore sa unutrašnjim sagorevanjem(SUS) sa električnim sistemom da bi pokretali vozilo. Postoji više vrsta hibridnih vozila. To su poluhibridi, potpuni hibridi, plug-in hibridi I električna vozilo sa proširenim dometom. Svi oni imaju tradicionalni motor I bateriju za električni pogon, samo što je veličina I uloga motora I baterije različita.
Hibridna vozila se razlikuju od nehibridnih. Motor SUS u hibridnim vozilima, radi s prekidima, prebacujući se na električni pogon pri manjim brzinama da bi se pokretalo vozilo. Prilikom tipične gradske vožnje, motor može da se koristi samo tokom kraćih vremenskih intervala pre prebacivanja nazad na električni pogon, tako da je radna temperatura često do 40°C niža od radne temperature tradicionalnih motora. Bez dodatne toplote motora, voda i ostale nečistoće ne mogu da ispare. Ako se tome doda podatak da neki hibridni motori tokom svog radnog veka mogu da se zaustave, pa prebace na električni pogon i onda ponovo pokrenu do 500.000 puta što je 10 puta više od nehibridnih, to stvara više nečistoće u motoru. Ovi izazovi za hibridna vozila, čine zaštitu motora od oštećenja habanjem sa standardnim uljem mnogo težom.
Castrol je proveo više od 25 godina istražujući i testirajući ulja u hibridnim vozilima. Iz tog iskustva proizašao je Castrol HYSPEC standard za Castrolova ulja hibridnih performansi. Iz tih istraživanja nastala su Castrolova motorna ulja za hibride. Plod tog standarda je proizvod Castrol Magnatec Hybrid sa viskozitetima 0W-16, 0W-20 i 5W-30 Karakteristike svih Magantec Hybrid ulja potražite na našem odeljku prodaja.